i väntan på julia...

Hej på er :) Väntar på att julia ska komma till mej! ska platta håret och lite sånt också! Blir att dra ner till stan idag också! fetans nice, såklart :D har även nyss pratat med min bror! Shit, kunde inte haft en bättre bror en honom! Han betyder massor för mig, älskar dig brorsan♥
iallafall, sitter och dunkar på musik i väntan på att julia ska komma då som sagt!
föresten, kanske ska få pearca mig? mamma lovade mig igår att om jatg städade upp efter mig och hjälpte henne med saker och ting i en månad så skulle jag få pearca mig, men nu helt plötsligt påstår hon att hon inte minns de? men skitsamma, hon lovade (a)  föresten, här kommer bilden som jag lovade på hur mitt hår vart med den orange slingan, minns ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0