hiss/diss

äkta vänner - dom kan stå för saker dom gjort och såna som alltid finns där om man är ledsen, alltid står med öppna armar, såna som inte går bakom ens rygg och snackar skit, dom som tar mig för den jag är och inte den jag borde vara.. vad vore världen utan dom människorna? jag är lyckligt lottat för jag har flera stycken av dom, ni vet vilka ni är, och jag älskar er verkligen!

musik - hur skulle vi klara oss utan musik? musik får mig verkligen på bra humör, man vill bara ställa sig upp sjunga och dansa och verkligen ge allt! musik väker minnen och skapar massa taknar! gaah, big love for music!

shopping - älskar verkligen att shoppa! hur sur jag än är så blir jag alltid glad av shopping? jag menat vem blir inte liksom, massa nya klädder i gardiroben, klart man blir på bra humör, eller?




copycats fittor - vet att jag snor ordet från josefines blogg men kom verkligen inte på något bättre! Men herregud vad jag blir trött på såna? dom tror dom är något liksom? kryllar av dom överallt, och usch, blir äcklad! syftar även på några, som vet vilka dom är, och snälla? sluta tro att ni är mitpungten i mitt liv.. ni kommer ingenstans på att sitta och vara kaxiga -.-

det här sommarlovet - seriöst, är det bara jag som tycker det här sommarlovet har vart bland dom sämsta? känns mer som höstlov? tråkigt väder hela tiden, usch blir så trött på det här.. mer än halva sommarlovet har gott, bajsa på det !!!

städning - bara jag som tkr det är hur tråkigt som helst att städa? orka att städa liksom? vara måste det bli dammigt och smutsigt? hatar att städa -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0