!

är så trött på all skit som kommer in på min blogg! att jag är pinsam, tönting och massa annat, jag menar det är inte så att jag bryr mig om den skiten som skrivs! vill bara få ut hur pinsamt och omoget det är och jag tror den här presonen känner sig prickad direkt! liskom är det något man inte gillar med mig eller min blogg så sluta bara att klicka er in på min blogg och kommentara massa skit! Jag är inte en sån som är ute efter bråk och sätter stämpeln på vem som helst, men just den här patetiska jävla människan, du kan dra okej? jag bryr mig inte vad du tycker och tänker om mig, jag tar inte åt mig av vad du skriver. jag har lärt mig att inte ta åt mig en massa sånt här? jag menar det är ju liksom bara omoget? ''åhh , du är tönt'' sånt höll man liksom på med på dagis? Tycker det är du som är mer töntig?! liksom om det är det här du tycker om mig så, visst? tyck du så men jag vill inte veta? undrar vart fan du hittar glädjen i att trycka ner någon via INTERNETT?  det du tycker om mig, det kan du komma och säga till mig face t face istället, så kan vi snacka lite då istället för du vinner liksom ingenting på att sitta på en jävla stol och slå dina äckliga fingrar i tangetbordet och skriva massa klotter som rullar in på min blogg sen, bara onödig tid du lägger ner eftersom jag ändå inte bryr mig ett skit!  du måste vara en riktig sorlig brud som inte har något annat för dig på dagarna än att skriva sånthär?  kan nästan anaa att det bara var uppmärksamheten du ville ha? såå nu har du fått de så nu kan du kanske sluta kommentera denna blogg på ett tag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0