emellie svarar

fråga av ebba:

tja , haha jag under bara om det känns bra att ha råttfärgat hår , haha tycker själv inte att det e så snyggt men lider ju lite med dig förståss.

SVAR:

Haha, jag har inte råttfärgat hår? har blont hår som är lite slingat. Vet inte om det ser ut som råttfärgat hår i vissa ljus på bilder oså men har inte det i verkligheten! Och om jag nu hade haft de så hade jag inte brytt mig om du tycker det är snygg eller inte, bryr mig inte om dig över huvud taget :)

fråga av anonym:

känner du dig tvingad att lägga dig i saker du inte har att göra med? 
eller är de nån slags hobby du har?

SVAR:

nejdå, känner mig inte tvingad någonstans till att göra någonting, gör bara det jag vill och bestämer över mig själv, precis som du gör vad du vill :)

 

fråga av leek:

Tjoo emellie har du bra eller?
Fråga: Hur blir du alltid så jävla fucking fin? :$ <3

SVAR:

Hej leek, jo här är allting bra. hur är det själv? :)

aww, gumman va söt du är! jag är inte så värst fin så vet inte riktigt hur jag ska svara på den frågan, tycker du är mycket finare :) ♥

 

fråga av mathilda:

Ställer du upp för mig??<33

SVAR:

ja det är klart att jag gör ♥

 

fråga av maria:

Kommer du verkligen byta skola? <3 Emellliiiiieee! kommer sakna dig så jävla mycket om du göööör !!

SVAR:

Ja tyvärr ska jag byta skola, är inskriven i en klass osv. Kommer sakna dig med men känner att jag kommer trivas mer på illian än vad jag gjorde på västerleden! men vi får se till att träffas på fritiden och så kommer jag och hälsar på! + att ni slutar två timmar före mig två dagar i veckan så ni får gärna komma och hälsa på mig också ♥

 

fråga av rebecka:

Vad gillar du mest äpple eller päron?
Vilken kompis ställer alltid upp för dig?
Om du var själv på en ödeö säg 3 saker du skulle vilja ha på ön?
Vilken sport är bäst enligt dig?
Vad väljer du glass eller godis?

SVAR:

hmm, det beror nog på vad jag är sugen på osv men tror nog jag föredrar äpple!

har många kompisar som ställer upp, dsv julia andersson, theresa omido, elin thorsén, kristina lingman karlsson och många fler :D

Då skulle jag nog ta med mig en båt mat och några kompisar eller kanske min baby? :)

hmm, jag vet inte riktigt, är inte så intreserad av sport, men gillar ridning ganka mycket faktiskt :D

godis tror jag nog ;)

fråga av jennifer:

nu säger jag klart och tydligt. Har du fått bloggsjukan. För du bloggar typp varenda minut känns det som. Man måste typp kolla på din blogg 20 gåner för att veta vad du har skrivit hej då. Mena inget dumt tjao

SVAR:

haha va söt du är gumman! jag tycker det är roligt att blogga oså därför bloggar jag mycket :)

fråga av titti:

Vist är jag bäst? (a)

SVAR:

höhö nej, för det är ju jag? men jag kan vara snäll så du är näst bäst, efter mig alltså ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0