berättar om igårkväll/natt, så jävla lyckat!!

heeej sötiiisar :) hhaha, jaa har precis duschat oså, ska snart börja fixa mig och sen träffa julia o kanske att angela skulle komma också :) Måste bara berätta om igår kväll/natt, verkligen lyckad upp till 100%
Började med att runt fem på eftermiddagen åkte jag och julia ner till satan med julias mamma, åt kina mat också.. Sen va  det typ någon fest på stan så typ hela enköping var där, alltså smokat med folk! Så jag och julia träffade mathilda och elin en stund, hängde med dom och hade det massa trevligt, sen kom även ida och angela och efter en stund drog mathilda och elin hem, så jag och julia hängde runt på stan med ida och angela och det var ju typ massa fulla människor på stan som dansade och gjorde massa konstiga saker så vi sprang runt där som 5:åringar och härmade alla.. sen kom vi till en bänk där de satt en skiiiiitsnygg kille som var typ 16? så vi typ började snacka med honom och han började hänga med oss en stund? fick hans fb och angela fixade ragg då och bytte nummer med honom osv ;) haha, iallafall! Sen drog angela och ida hem och jag och julia skulle också dra hem, fast feg som jag är så vågade inte jag åka hem själv! skulle sova hos julia så ville att vi skulle åka hem med hennes mamma som var med min mamma på typ en pub! och så såg vi våran granne stå utanför puben så vi sprang ditt och frågade om våra mammor var där för vi vågade inte åka hem själv, och då sa våran granne tills in fulla kompis att han kunde väl betalla en taxi till oss så vi fick 200 kr men sen kom våran grannes kompis som skulle till samma ställe som oss så vi gick med honom istället så känade vi en 100lapp var på de! Så tror jag och julia ska dra ner ditt ikväll igen och kanske äta eller något? :) haha, jaa har typ skrivit en hel bok nu,  kul om ni orkat läsa ända hit, men jaja,, jag hade iallafall sjukt kul igår :)  Nu ska jag iallafall sätta på lite musik och börjaa fixa mig, vi hörs ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Det var verkligen en lyckad kväll :D

Ett minns för livet. Så sjukt kul det var ♥

2011-07-30 @ 19:10:27
URL: http://juullliiiaadencoola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0