- för jag kommer aldrig låta dig få se mig svag, jag gråter bara i regnet!

så förbannat trött på alla dom här tankarna om dig, varför kan jag inte bara glömma dig? Varför kommer du tillbaka i mitt huvud säg? jag vill inte minnas dig och det som hände, jag mår bara dåligt av det! om det nu finns en gud, var i helvete är han? det bara snurrar i huvudet. Du förvirar mig bara! Jag vet inte längre vem du är, varför gjorde du så?
Förstår inte hur du kunde? kommer nog aldrig förstå, och jag tror inte jag vill förstå! jag vill inte känna dig, jag vill inte ha med dig att göra! Vill aldrig mera ha dig i min närhet. trodde aldrig det skulle bli såhär? trodde aldrig att jag skulle behöva vara rädd för dig? Alla våra minnen, det kommer aldrig bli fler! jag vill inte gråta för det men det är svårt att hålla tårarna inne. Svårt att hålla alla kännslor inom sig! Helst av allt vill jag bara spola tillbaka tiden, till den tiden innan allting hände! men vi liver i nuet.. jag hatar dig så mycket men jag kan inte låta bli att sakna dig, jag vill glömma dig men jag kan inte låta bli att tänka på dig. För vi hade det bra först, det var du som ändrade på dig och inte till något bättre. Blir så arg på dig. Kan inte förstå hur du kan göra så mot mig och sen sitta och ljuga. Mår du verkligen bra av det här? Jag känner inte dig längre, vet inte vem du har blivit. Du är iallafall inte samma gammla människa som du var förut. När jag var liten! Minns så väl när jag skulle åka hem ifrån dig, jag mamma och du stog och väntade på tåget, tåget kom och jag skulle krama dig hejdå, jag ville inte släppa dig, jag började gråta och skrek att jag inte ville lämna dig! jag och mamam höll på att missa tåget men jag brydde mig inte. För du var viktig för mig, du var min ena halva. Men det är annat idag, du är inte längre viktig för mig, jag vill inte längre krama dig! jag vill inte vara vid dig jag vill bort från allt som har med OSS att göra! jag vill inte minnas nått! vill sudda ut alla våra minnen, radera ALLT! bränna upp ALLA våra bilder och släppa taget om dig helt! ALDRIG mera se dig! du är inte längre han, inte längre han som jag älskade förut, och du kommer aldrig  bli han igen! jag kommer ADLRIG älska dig mer! Det är klippt mellan oss för länge sen och vi kommer aldrig skapa något tillsammans! Vi kommer aldrig skapa ett nytt band! Finns andra som klarat det, så varför skulle inte jag klara av det?! Du är ingenting för mig längre!
INGENTING!

Kommentarer
Postat av: Julia

Gumman, du vet väl att du alltid kan snacka med mig? Du vet väl också att det du säger till mig kommer aldrig ut! Alla hemligheter jag vet om dig, har inte en ENDA person fått reda på av mig. För jag håller allt inom mig. och du ska veta att jag finns för dig alla tider på dygnet, Mina armar står öppna för dig. Du ska fan inte behöva må dåligt.. Jag älskar dig min fina lillasyster ♥

2011-07-08 @ 23:32:13
URL: http://juullliiiaadencoola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0