-.-

gaaahs, hade skrivit ett lagom långt inlägg och duktig som man är råkar man klicka bort allting, så det är väl bara att skriva om då -.- var ju med julia idag och nu mot kvällen träffade vi ida angela och några till, roligt det :) HAr snackat lite med min sötnos amira som fyller år idag, så grattis till henne mitt lilla hjärta! äälskar dig min barbie ♥
hon kommer hit idag också, så ska vi gå ut och äta någonstans med julia, roligt de :) Har köpt present till henne också men vet inte vad hon ville ha, hoppas hon gillart iallafall :D
Ska ringa julia nu och ta något att äta och sen ska jag nog sova! måste komma upp i tid i morgon ju :D
Godnatt älsklingar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0