-

känner mig så stark! jag har världens bästa familj, och jag har glömt han för tillfället och helst ska han inte få mig att falla igen, han ska inte få mig att gråta för något jag hatar igen, han ska inte tvinga in mig i deprisioner igen! han är borta nu, iallafall för ett tag och jag hoppas mer än allt för alltid! jag har världens bästa pojkvän som jag älskar massor! shit, den killen.. jag är verkligen kär♥ jag har världens underbaraste vänner! jag har min bästa vän som jag älskar upp till hundra! Julia Andersson, du ska veta, jag kommer aldrig svika dig, jag kommer aldrig vända mig bort från dig för jag behöver dig för att leva ut mitt liv på max! du och jag är som systrar för varandra, visst bråkar vi ibland och visst kan jag känna att jag bara vill slå till dig och kväva dig för jag blir så irriterad ibland, tror även du känns så för mig också! men du ska veta att jag aldrig skulle göra dig något ont! du betyder för mycket för mig för att jag skulle kunna skada dig på något sätt! aldrig nånsin! älskar dig så mycket hjärtat♥

jag ska äntligen börja på en helt ny skola, skaffa nya fina vänner och göra det jag brinner för!
jag ska snart äntligen få träffa dom! jag har skanat dom så himla mycket, känns så bra att veta att snart, snart är tiden inne och vi kan ses igen, längtar så mycket ♥


när jag mådde som dåligast, jag trodde aldrig vinden skulle vända för mig, men nu, nu så.. allt blir bättre med tiden, men jag är fortfarande orolig att jag ska falla ner igen, från ruta tio, nio steg tillbaka och sen på ruta ett! jag är så rädd! men folk säger till mig, du ska inte vara orolig nu! du ska leva livet som en tonåring ska nu när du äntligen mår bra! och dom orden får mig att tänka till! jag ska inte tänka på det som vart, jag ska leva nu och framåt! och det här, det kommer bli bästa... låt mig kyssa livet och skratta!

i just love it so fucking much ♥




jag kollar mig i spegeln och jag kan se mina läppar le igen, det är så det ska vara, så  jag ber till gud att det onda aldrig vissar sig för mig igen, för jag mår så jävla bra!

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag kommer alltid finnas för dig gumman. Mina armar kommer alltid stå öppna för dig. Du betyder enormt mycket för mig gumman. Skulle fan inte klara mig utan dig. Jag älskar dig världens finaste lillasyster! ♥



Storasyster ♥ Lillasyster

2011-07-21 @ 13:52:21
URL: http://juullliiiaadencoola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0