-

-



jag har otroligt dåligt självförtroende, jag trycker lätt ner mig själv genom att tänka att jag är tjock ful och konstig

♦ jag är jätte rädd för att åka hiss då jag, min kompis och min bror fastnade i en hiss för ca 1.5 år sen!

♦ jag älskar ketchup, kan ha det till allt möjligt, bla. smörgås, ris, lax och mycket mer.

♦ jag är jätte mörkrädd och sover oftast med en liten lampa

♦ jag är rädd för att gå ute själv om kvällarna, inbillar mig alltid att det ska komma någon våldtäcksman eller liknande

♦ jag är rädd för blod, tycker det är jätte läskigt ochså...

♦ jag gillar att höra på när folk berättar om andra kulturer och religoner, tycker det är intressant att få reda på saker om andras liv osv

♦ jag älskar att sjunga! sjunger nästan gämt, i duschen när jag är själv och även när jag är med andra

♦ jag är nästan aldrig seriös. Jag älskar att skämta och dryga ;)

♦ jag blir lätt avensjuk på andra när dom får göra saker som inte jag får, då blir jag jätte irriterad för att jag inte får som jag vill!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0