Svar på tal:

anonym om hissar och dissar:
varför kommer det inte bli kul på julafton ?
anonym om hissar och dissar:
varför kommer det inte bli kul på julafton ?
sv; Asså, jo visst kommer det bli roligt men jag ser liksom inte fram emot den lika mycker som jag gjorde för några år sen, helst vill jag inte ta upp de såhär satt alla kan se, vill inte att de kommer ut till fel människor men mina närmaste vänner vet och när jag känner mig redo så vemvet, då kanske jag berättar, men som de ser ut nu så håller jag de mellan mig min familj skolan och vänner, nog bäst så!
natalia om hissar och dissar:
Hänt med kärleken?
messa mig  ♥!
sv; du vet han jag pratade om? eller äsch, jag skriver till dig sen på sms eller fb, puss ♥
kärlek är kul om hissar och dissar:
Kärleken: det tar tid att hitta den rätta, du hittar nog den rätta killen som kommer älska dig för evigt. kärleken är en skön känsla :)
sv; Självklart är de en super härlig kännsla, älskar att känna kärlek men inte alltid lika härligt när man lägger ner så mycket tid på en kille som man verkligen gillar och som sagt att han gillar mig tillbaka men helt plötsligt ändrar sig och massa annat, kompicerat och jobbigt!

Kommentarer
Postat av: natalia

okey <3

2011-12-01 @ 20:46:12
URL: http://hhejnattiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0