svar på äckelkommentar #2

Anonym om svar på äckelkommentar:
wow det märks fan som in i helvete att du anstränger dig ''-.-''
Okej, om jag har rätt nu så tror jag jag vet vem du är, och kommer säkert få reda på de ganska snart, och är de du som jag tänker på så lilla du, är du störd? du har aldrig lektioner med mig så du vet fan inte hur mycket jag anstränger mig! sköt ditt egna jävla skitliv med dina värdelösa vänner så sköter jag mitt bättre en vad du tror :) Klarar liksom av mitt liv själv så du behöver inte bry dig om det? okej.
eller var de svårt att förstå? idiot -.-

och du som inte gillar mig ett dug? varken du eller mina kompisar? varför sitter du då och läser min blogg och kommenterar, patetiska människa, stalka någon annan din jävel

Kommentarer
Postat av: Anonym

du idiot, kommentaren rätt

2011-12-21 @ 22:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0