o

jag tycker om dig så mycket!
om jag fick en önskan så skulle de vara att få vara hos dig hela tin.
att se dig le gör mig så glad, hela du gör mig så glad. Du är så perfekt på alla sätt och vis, du
har allting som jag gillar. Det här är inte något jag bara säger för att liksom, jag verkligen känner så.
ord som skrivs från hjärtat, jag loovar de är faktiskt sant!
min kärlek till dig kan beskrivas i all oändlighet men ändå inte förstås för orden till att görklara kärleken räcker inte riktigt till! visst är de jobbigt nu, men jag tänker vänta på dig för jag tror på oss, jag tror på att världens ska få se oss två tillsammans, och de är vad jag drömmer om,

Let the dream come true ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0