ny start

Snart är de här året över och ett nytt år väntar oss. De är bara en vecka och 5 dagar kvar tills det nya året är här.
Jag brukar inte ge så stora nyårslöften eller något sånt, men när det nya året är här så har jag lovat mig själv att jag ska börja ta tag i väldigt viktiga saker som händer just nu. Har bara inte funnit orken till att göra det tidigare därför alla problem blivit så stora. Men 2012 ska jag ta tag precis allting! Jag kommer börja om helt och hållet på ruta ett och gå uppåt, men denna gång kommer jag stå längst upp värligt fort för när jag tagit tag i alla problem kommer de inte finnas några hinder att snubbla över som de har funnits nu. Ska ta tag i skolan riktigt oredenligt och se till att det går bra. Ska ta tag i det jag mår dåligt över så att även jag kan vara glad ett längre tag, ska ta tag i min kropp, börja träna på riktigt och grejer! Känner på mig att de här kommer bli ett kanon år, ser verkligen fram emot det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0