mina julklappar;

bh från h&m
bh från h&m
prefym av elin från lindex
puma perfym och kräm
sängkläder med kina täcken
present kort på h&m från mamma
ett till present kort på h&m från mattias
haha ja, pengar
plånbok
aladin choklad ask och chokladkaka
as ballt halsband ;)
ny svart handväska↑
inuti↓
det var vad jag fick kväll! Sen ska jag även få en färgskrivare till datorn som vi ska köpa i veckan och lite mer pengar tills när jag åker och shoppar på tisdag i uppsala! Jag är iallafall super duper nöjd med julklapparna!
Har haft en underbar jul och nu ska jag asvluta den tillsammans med min lilla familj framför tv:n med lite gott :)
Hur har ni haft?

Kommentarer
Postat av: anonym

Diggar din leopard Bh :D

2011-12-24 @ 21:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0