kärlek

jag är verkligen kär, men jag vet inte om jag vågar. Jag har gjort samma misstag flera gånger om, jag vill inte göra det missataget igen! Jag vill så gärna men jag vet heller inte vad han känner? Hur ska man göra när ena hälften säger en sak och andra hälften något annat? hur gör man när hjärtat vill men gärnan säger ifrån? 
Folk säger ''följ ditt hjärta'' men tänkt så har hjärtat fel? Jag vill inte bli sviken igen. Det står mellan två val, väljer jag att pröva blir jag antingen ledsen eller världens lyckligaste, men hur ska jag veta vilket av allternativen som kommer falla in? Jag vill tro att jag blir lyckligast i världen, men hur vet jag vad han vill när jag aldrig vågar fråga?
livet är aldrig lätt, och är de lätt då lever man inte! jag är kär, och jag hoppas han känner lika så ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0