kärlek

Jag vill bara försöka förklara en gång för alla hur mycket jag älskar mina underbara och fina vänner som hjälpt mig så mycket genom dom här 2 och ett halvt åren som har varit dom svåraste åren i mitt liv! Ni är så jävla bäst och min kärlek till er går inte att förklara! Den är så stor, om ni bara visste! Hur ska jag någonsin kunna tacka er? jag räcker inte till. Allting som ni sagt och gjort, varje gång jag gråtit och trott att nej nu fan är de här slutet, men de fanns inget slut! För ni var där och räddade mig i dom alldra svåraste situationerna! Ni är helt fantastiska, helt otroliga och bara helt jävla underbara! Jag älskar er över hela mitt hjärta, och jag lovar.. det är sant!
Ni betyder mer än någonting annat, för mig är ni dom viktigaste på den här planeten vi lever på, ett speciellt stort tack till, Theresa omido, Elin Thorsen, Kristina Lingman Karlsson, Julia Andersson, Elin Johansson, Amira Berg, Moa Enström och Oskar Saowapat! Mina räddare i nöden!
för er, ger jag allt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0