julmorgon +svar på tal

Godmorgon världens finaste! Hoppas ni har haft en bra start på julafton? Det har jag haft!
mamma väkte mig för ungefär 40 minuter sen så gick jag dennis och mamma upp och käkade julgrött,
fast jag åt inte mycket, har ganska svårt för att få i mig något när jag vaknat och typ dom tre timmarna där efter?
Iallafall! jag ska väl snart fixa iordning mig och så. Ska jag vara ärlig så känns det inte alls som att de är julafton?
Vi har inte en endaste snöflinga på marken eller något? Trodde att julkännslan skulle komma nu såhär på julafton men nej, här finns ingen julkännsla, tråkigt :( MEn jag hoppas iallafall att ni får en helt underbar julafton.
Puss♥♥

anonym om svar på tal:
jaha okej, men vad har hänt ?
detsamma ! :)

Just nu har de inte hänt något, Men de hände något förut som jag helst inte vill skriva såhär ofentligt så att vem som helst kan se, jag menar du kommenterar som anonym så vet inte vem du är heller därför berättar jag inte på bloggen för de kan komma i fel händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0