jag hatar rubrik

Hej på er :) Ledsen att det vart sån dålig uppdatering dom två senaste dagarna men har inte haft lust eller tid till bloggandet! Har vart jätte mycket att göra inför julafton! Jag har vart världens duktigaste och hjälpt till att städa lägenheten och även hjälpt till med tvätten, bra tjej här, svar JA :D Igår fick vi iallafall jullov, riktigt nice! Mycket jag ska hinna med dethär lovet men är peppad som fan :D Igår så var jag iallafall på stan med Elin och Frida. Skulle kolla på en tröja till julafton men hittade ingen bra så köpte iallafall julklapp till elin så det är klart :) Käkade på santorini gjorde vi också och sen på kvällen så sov jag hos elin. Vi hade jätte mysigt med godis och film! Och idag har jag som sagt hjälpt till med tvätten och sen käkat ute med Theresa. Riktigt mys :) Efter vi käkat drog vi hem hit och slog in lite julklappar, haha roligt hade vi. Hon drog hem vid sju så har bara suttit här vid datorn sen dess och tagit de lugnt. Ska snart göra varma mackor, as gott :D Ska bara ta det lugnt resten av kvällen! Ska upp i skaplig tid i morgon och åka med mamma till stan och handla sista julklapparna. Åh, så mycket som ska fixas innan jul, bara jobbigt med jul! tur att de bara är en gång om året :D Däremot längtar jag stort till nyår, kommer bli galet bra :D Och sen två dagar efter så fyller jag år, ååh älskarT ♥ men ja, känner att de här blev ett ganska långt inlägg så det räcker så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0