hiss vs. diss

Kärlek- haha okej, jag vet att sist när jag körde på hiss/diss så dissade jag kärlek.
men kärlek är svårt, ibland förstör den bara men just nu gör kärleken bara mitt liv bättre och bättre!
jag är verkligen jätte kär i en kille, vet inte än vad han känner men han är så snäll och söt mot mig, ååh ♥
Mitt nya rum- jag är verkligen jätte nöjd med mitt nyr rum! Känns så skönt att både ha ett fint rum men samtidigt det största sovrummet av alla tre vi har :) Somsagt är ju inte rummet helt klart än, lite saker jag ska köpa för att piffa upp det men är riktigt glad :D
2 januri- Åh, så jäkla härligt! 2 januri börjar närma sig vilket betyder min födelsedag :D
bara 23 dagar kvar! längtar så himla mycket tills dess :D,
Facebook- ni kanske tycker jag är jätte konstigt som dissar facebook! Men numera har facebook blivit någon slags nerklankningsida och ryktespridare, en sida där folk skriver massa skit om varandra, dömer folk via facebook och liknande? från början var de ju meningen att man skulle dela med sig av sina dagar, hålla kontakt med familj och vänner även när man inte kunde träffa dom, nu känns det mer som om de närmar sig en mobbningsida, rätt trist faktiskt!
Onödiga kommentarer- åh jag blir så jäkla trött på alla onödiga kommentarer från ANONYMA människor!
Både på min blogg men även på andra bloggar! Typ såna kommentarer som jag fick förut, att jag skulle döda mig själv för att göra världen en tjänst? ursäkta men det finns faktiskt en gräns och människan som skrev så gick ett jäkla stort steg över gränsen! Och de fegaste utav allt är när man kommenterar taskiga kommentarer som anonym?
svårt sjuka barn- typ som canser och såna saker? sjävklart tycker jag inte att det är rätt när en vuxen/gammal människa får det. men när ett litet barn drabbas, hemsk! liksom ett barn? som har hela livet framför sig, så mycket som sjuka barn som tyvärr går bort missar, tycker det är så orättvist! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0