Fredag!

Godmorgon sötnosar! Äntligen fredag, visst? Går bara till två idag så det är chill :D
Ska snart borsta tänderna och sånt skit och sen sticka till bussen! min fot är död idag så blir ingen idrott för mig, skit
det var dans idag, askul ju :( jaja.. Oskar skulle hjälpt mig att flytta in alla möbler idag i mitt rum och troligtviss sova här men vi fick ta de någon annan gång för målarna är så jävla sega, dom har inte ens spaglat halva rumet så får väl se hur länge jag får ligga på den här jävla osköna soffan, med mamma ;) haha, not good!
haha jaja, borsta tänderna vare ja :D

Kommentarer
Postat av: Julia

Skulle oskar ha sovit hos dig? :D :D :D <3

2011-12-09 @ 11:35:59
URL: http://juullliiiaadencoola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0