det var så länge sen som jag såg dig första gången och nu tänker jag på dig, på det som hänt och det som kommer.
jag blev förtrollad första dagens som jag såg dig och sen den dagen är du den som fått mitt hjärta slå babe,.
Vi fick kontakt vi börja snacka du och jag, du visste inte vem jag var föräns du såg mig den där dan.
Trodde att du skulle dissa mig totalt när du såg hur jag såg ut men du stannade kvar! Vi blev vänner och så började vi snacka mer, du börja hälsa när du såg mig jag kan inte sluta le! När jag möter dig i skolan känns det som hela världen stannar upp då jag möter dina ögon. Hela du är så fin så himla bra, det sättet som du ler mot mig förgyller min dag! Så länge som jag längtat och drömt om oss två, men jag vet inte om du känner så?
Tiden gick och den fick fort men du och jag gick framåt! Jag börja tänka mer och mer på allting som vi sagt och när jag tänker på dig blir allting bra, jag blir varm inombords, hela jag blir glad! När du skriver sms så känns det som att jag betyder nått för dig att du faktiskt bryr dig om mig? Och när du skrev du ville träffas tänkte jag, tack snälla gud dethär är min bästa dag för jag fick mig en kram, inte en utan två! Att bli omhållen av dig vill att de alltid ska va så!
Du gav mig modet att berätta hur jag känner men nu vet jag inte längre kommer vi nånsin bli mer än vänner?
Du är så fin, så underbar på alla sätt! Allting som du säger till mig säger du rätt. Jag har lärt mig om man kämpar kan allt gå, man kan vinna det man önskar ja, det bästa man kan få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0