Detta fält måste fyllas i

aa, som ni ser är jag inte top tio på rubriker osv men ja, haha de blir som det blir!
har nyss käkat lite och sånt. Ska ut och gå en promenad snart med min älskade lilla mamma och sen ska jag hoppa in i duschen och fixa inför i morgon, julafton! Helt ärligt så har jag faktiskt tröttnat på julafton helt! Finns ingen julklännsla kvar och som jag skrev förut kommer liksom aldrig julen bli lika bra som förut, kommer aldrig vara samma sak att fira jul, kommer nog faktiskt bli rätt jobbigt i morgon? MEN, för att jag älskar min underbara lilla familj som jag har och mina vänner och allt omkring mig just nu så ska jag ändå försöka göra mitt bästa och vara glad i morgon, kommer nog bli super det med! Hur firar ni julafton ? :)

Kommentarer
Postat av: anonym

varför kommer det bli tråkig jul för dig? :(

2011-12-23 @ 22:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0