dålig uppdatering!

okej, ledsen för den dåliga uppdateringen men har inte haft tid till bloggen dom senaste dagarna. I måndags sov jag hos theresa och vi kolla film och lite sånt :) Sen i tisdags sov Theresa hos mig, vi träffade kina och lite sånt. Kollade runt på stan och så! Sen på onsadag så var jag theresa och kina i uppsala och shoppade. Hittade en held del fint som jag ska lägga upp på bloggen snart :) jag och theresa åkte hem vid 4 och kina åkte hem till sig, hon bor ju i uppsala ;) så när vi kom till stan så kollade vi lite i affärerna här och sen åkte vi hem till mig, beställde pizza och kollade film och theresa sov hos mig igen. Och igår sov jag hos theresa och vi var med oskar och sen vid 12 drog jag och theresa hem till henne och kollade film och sen sov vi. Idag har vi inte gjort så mycket, låg och degade hos theresa til typ fyra sen gick vi och gymma och sen gjorde vi inte så mycket mer. Kom nyss hem och har sjukt ont i huvudet. Ska föra över bilderna på min shopping nu till datorn så ni får se vad jag köpte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0