asgrym månad!

Detta kommer nog bli den grymmaste måndaen på de här året/nya året!
Som idag har vi firat jul och jag har fått massa fina julklappar och även en hel del goa pengar ;)
I morgon ska jag träffa Theresa och sover hos henne över natten. Blir nog bara att ta de lungt men grym kul!
Sen på måndag till tisdag sover Theresa över hos mig och på Tisdag runt elva-tolv far jag, theresa och kristina till uppsala och shoppar gärnet, så taggad :D Sen om några dagar så är de nyår, kommer bli helgrym och som jag lovat er, mina vänner, min familj och även mig själv så ska jag ta tag i alla problems, så 2012 kommer bli as ballt :)
Sen om 9(?) dagar så är det min föddelsedag då jag vet att jag kommer få ännu mer pengar, fina presenter, och min familj kommer uppvakta mig! Kommer bli helt otroligt roligt. Sen hoppas jag verkligen att vi hinner med att hälsa på min bror magnus och hans tjej natta och deras två barn innan vintern försvinner! Alltså så snabbt som det går ;) Åååh, allt är så bra! Hel grymt allting, :D
ahaha cepe bild från dagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0