vinter

Jag vet inte om det är något fel på mig men hittade massa mysiga vinterkvällsbilder och shit vad jag saknar vintern!
Så mysigt att gå krypa ner i sin sköna vinterjacka och varma vinterskor och bara typ vara ute och gå på kvällen och höra snön prasla under skorna.. Och julafton? alla packet, själva stämningen.. shit va jag längtar.
Men vi får väl se vad jag säger sen när vintern väl är här, då kommer jag väl bara tjata om att jag vill ha sommar och värme igen, haha vet hur jag är ;) Men jusst nu bara superduper längtar jag till vintern är här :D
Ni måste hålla med mig om hur mysigt det här ser ut? visst längtar man ända lite till vintern?
massa myss när man fick glida ner i såna här stora varma och sköna jackor :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0