tyspikt mig

hahaha, de är så typiskt mig när jag verkligen får lusten att blogga så vet jag inte vad jag ska skriva om?
meen ja, de brukar ändå bli ett hyfsat långt inlägg tillslut ändå :)
Mamma har blivit sjuk och hon som skulle börja på sitt nya jobb i morgon! Gosh, dumduma mig som smittar henne.
Dock har jag lyckats hålla mig borta från feber vilket mamma inte har så de var ju bra för mig då ;)
Haha, minns ni att jag skrev, ''kommer inte blogga så mycket mer'' för att jag tyckte de började bli tråkigt osv.
Tycker faktiskt jag har bloggat mer och bättre sen dess, eller? Men känner att bloggen fortofarande är lite trist. Ska försöka fixa med lite bilder osånt! försöka ta minnst en ny bild varje dag, men helst massor ju ;)
Kanske även kan filma in en galen rast i min skola med tjejerna? haha, ni kommer nog skratta, ;)
Jaja, nu ska jag ringa elin och fara iväg till skolan. Vi hörs ikväll<3

Kommentarer
Postat av: jennifer

du har smittat mig också jag är också sjuk. Fast jag har 2 sjukdommar om man säger så, jag är förkyld och sen är jag svullen innuti hallsen men det har du inte du smittat mig me. Men att jag har blibit förkyld det har du smittat mig med

2011-08-31 @ 09:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0