trött som fan!

Hej sötnosar ;* Kom hem för kanske 40 minuter sen? åh shit, trode jag skulle dö när jag och julia skulle böja knalla hem från stan i den här hettan? Svete bara raan på mig så nu sitter jag är i bikini och bara slappar med min Fruti Shoot :) Som ni vet så sov ju jag och julia och elin inatt därav anledningen att jag inte bloggade så mycket! Vi hade iallafall så sjukt roligt. och mitt i natten bestämde vi oss för att gå ut och sova på elins stora stutsmatta, haha helt sjukt! Men ja som sagt, riktigt roligt var de :D Nu har julia åkt till hennes pappas sommarstuga så kommer sakna henne så sjukt mycket, men hon kommer hem igen på söndag så då ska hon och ja ses tänkte vi ;') SJust nu sitter jag och lyssnar på typ gammla sofijah låter, shit så mycket minnen som kommer upp, både bra och dåliga! Jaja, ska läsa några bloggar nu så uppdaterar jag mer sen :)

JUST NU:



haha ursäkta den dåliga förtäckningen men  orkade verkligen inte xd

Kommentarer
Postat av: Julia

Kommer sakna dej sjukt mycket gumman. men vi ses när jag är hemma igen. Puss & love ♥

2011-08-05 @ 17:15:22
URL: http://juullliiiaadencoola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0