trött som en?..........

omg va trött jag är.. sriöst, skit konstigt! har blivit astrött den senaste tiden? kanske för att skolan har börjat? inte van att gå upp så tidigt osv! just, shit va rädda jag elin, emma frida och nicole var idag i skolan! vi var dom ända som inte var med på idrotten idag och så satt vi helt SJÄLVA i idrottshallen/hela bygnaden och så hör vi hur någon går där, men ingen som vi kan se ?! och så ser vi en låst dörr liksom skaka men inga fönster eller dörrar var öppna så inte vinden? o vi berättade de för lärarna och dom sa att på riktigt så säjs de att de spökar där och folk har känt av konstiga skaer! seriöst, aldrig mer där själv! äcklig och läksigt :/
men iallafall......... som sagt är jag sjukt trött o skit förkylld, ont i huvudet o halsen, och även ögonen :O
så funderar på att stänga av datorn och borsta tändrna ta huvudvärk och halstabblet så kanske jag kan sova om ca en halvtimme? :)
i morgon är de tisdag och jag slutar fyra från skolan och då ska jag träffa julia så ni får väl stå ut med min keffa uppdatering som lär bli! men ja :) vi hörs, godnatt♥
där va jag jaaa :D

Kommentarer
Postat av: jennifer

hej emellie vad gör du jag är sjuk någonting inne i min halls är svullet

2011-08-30 @ 15:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0