tråk

asså det här börjar bli riktigt tråkigt?
när man skriver såhär vanliga inlägg så får man lite kommentarer då och då men när jag väl frågar er om det är något ni vill se mer av här i bloggen så får jag inga kommentarer. Ska jag tolka det som att det jag gör just nu är lagom och bra? att detinte är något mer... känns inte så? eftersom vissa bloggare har ju mer än vad jag har och ända vill ni se mer av dom? tycker själv att de är ganska tråkigt att blogga om samma sak hela tiden? därför är de bra om ni kommer med förslag eftersom det är till er alla inlägg som publiceras är till, så liksom ni väljer ju vad ni vill se, och läsa om, så komigen nu kommentera lite förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0