träffa julia snart

Ja som ni såg har jag svarat på två riktigt cepiga kommentarer av två helt brända människor? synd bara att en av dom inte kan stå för vem hon/han är!? haha... iallafall så ska jag snart träffa julia! Vet inte vad vi ska göra!
Lite senare ikväll ska vi iallafall dra och träna, skönt faktiskt :) Var sjukt kallt imorse när jag vaknade så sitter med jeans och tjocktröja men nu skiner solen som fan så tror jag måste byta om? faast det blåser lite iallafall!, jaja...
saknar min pojkvän sskit mycket, ska försöka få tag på honom så vi kanske kan ses en stund också, nice :)
min bästa vän, min syster, min andra halva!
jag älskar dig tills dagen jag går bort ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag älskar dej nu & föralltid bästavän ♥

2011-08-09 @ 16:42:36
URL: http://juullliiiaadencoola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0