Torsdag!

Godmorgon babes<3
Vaknade för en liten stund sen, såklart av att min moster kom som hon typ gör varje morgon? haha ja!
Ska iallafall ringa till julia och försöka få lite liv i henne och även äta lite frukost och fixa mig lite!
Blir så sjukt trött på svenska sommaren? Nu är det mindre än två veckor kvar tills skolan börjar och NU börjar de blir finnt väder! Visst, jag älskart men varför kunde det inte vart så här förut också? gosh, trött jag blir :s
Nej nu ska jag överlämna datorn till min söta mami och ringa julia!
hörs ♥
jag och min storasyster♥

Kommentarer
Postat av: Theresa

Va med och tävla om att bli veckansblogg! :)

du har stor chans att vinna eftersom vi e släääkt ♥

2011-08-04 @ 15:19:33
URL: http://endasttess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0