tidsfördriv!

ALLMÄNT:

1. Namn? – Emellie branzell
2. Exakt ålder? – 13 år och 7 månader.
3. Vart bor du? – äckel enköping
4. Bor tillsammans med? – mamma, bror och katt
5. Husdjur? – katt
6. Färg på ditt hus? – typ tegelröd?
7. När är du född? 2 januari 1998
8. Klass? – börjar 7:an
9. Vilket år tar du studenten? – hmm, vet inte?
10. Något jobb? – såfall skolan?
11. När ska du sova ikväll? – när jag blir trött
13. Duschat idag? – nej
14. Kramat någon idag? – ja
15. Pussat någon idag? – nej
16. Vad har du ätit?- frukost och middag
17. Dagens klädsel? – jeans och t-shirt
18. Dagens smink? – Iingenting just nu
19. Dagens sötnos? – elin
20. Dagens roligaste? – vet inte
21. Har du många vänner? – så de räcker
23. Vem kramade du senast? – kina
24. Vem pussade du senast? – kasper ♥
25. Hur många har varit otrogna med dig? – inga vad jag vet
27. Har du pojk-/flickvän? – nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? – elin
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Johan Quist: neej
31. Film? – onskan
32. Låt? – syster sol - gillar din vibe
33. Mat? – venne
34. Dryck? – inget
37. Stad? – Vadå stad? 
38. Land? – vet inte
39. Ämne i skolan? – svenska
40. År? – 2011?

Senaste

41. Personen du tänkte på? – honom...
42. Drickan du drack? – saft
43. Gången du spydde? – minns nt
44. Gången du grät? – inte så länge sen
45. Pizzan du åt? – förrgår tror jag?
46. Gången du var i göteborg?- nått år sen
47. Gången du var i stockholm? – förra sommaren
48. Gången du var hög? – aldrig!
49. Personen som såg dig gråta? – julia

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? – svart
52. Hund eller katt? – Beror på.
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - beror på vilket humör jag är på
54. Tv-spel eller datorspel? – data
55. Singel eller upptagen? – Upptagen.
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? – inget
58. Ragga eller bli uppraggad? –  Bli uppraggad ;)
59. Big Brother eller Paradise Hotel? – Paradise hotel
60. Svart hår eller blondt? – Blondt
61. Blåa ögon eller bruna? - båda är fint
62. Choklad eller lakrits? – Choklad.
63. Göteborg eller stockholm? – Stockholm.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? – höger
65. Coca-Cola eller Fanta? – Coca Cola.
66. Pizza eller kebab? – kebab
67. Randigt eller prickigt? – Randigt.
68. Älska eller älskas? – båda ofc
69. Leva eller dö? –  Leva?

ANTAL:

70. Personer du älskar? – min familj och mina närmaste vänner
71. Personer du hatar? – finns nån
72. Personer som sagt jag älskar dig? – många
73. Personer som hatat dig? – finns väl alltid folk? men bryr mig inte om dom?
74. Glassar du ätit på en dag? – Vet inte
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? – har vart på tre en så länge,
76. Gånger du haft minnesluckor? – läxförhör, prov och så
77. Piercingar har du? – tre
78. Personer du saknar just nu? – finns många
79. Gånger ditt hjärta brustit? – För många gånger.

VEM:

80. Vill du kyssa nu? – han
81. Ska du träffa imorgon? – vet inte?
82. Sjöng du senast för? – mig själv
83. Hade du senast en MSN-konversation med? – minns inte
84. Spelade du tv-spel med senast? – min bror
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? –ja
86. Vill du kasta en sten i huvudet på – ingen tror jag
87. Förtjänar att dö? – ingen förtjänar att dö
89. Vill du sova brevid inatt? – honom såklart...

VAD:

90. Gör dig glad? – Atatt vara med dom som jag älskar, musik och mycket meer!
91. Gör dig ledsen? – når folk sviker och sprider osanningar,
92. Vad vill du helst göra nu? träffa elin, färga  håret och shoppa
93. Önskar du att du slapp göra? Gå i skolan
94. Vill du ha nu? – Pengar.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? – Pengar mobil data
96. Längtar du till? – jag får träffa min bror, nathalie och bebisarna :D
97. Tycker du om dina betyg? – har inte haft betyg än
98. Ångrar du i ditt liv? – alla gör misstag och det finns saker jag ångrar ja
99. Är det bästa som har hänt dig? – finns mycket
100. Varför gjorde du detta? – för jag hade tråkigt i väntan på elin ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0