theresa på ingång

sitter och dunkar massa musik i väntan på theresa, sötnosen :*
Så fort hon kommit så ska vi börja fixa oss och sen bär de av till elin :)
btw, såg en bild och fick värsta fetaste flashback, shit vad jag saknar den undrerbara staden örebro!
Vill åka ditt NU NU NU, gå och shoppa, besöka g-vik och lek och buslandet! Fall ni inte visste så har jag ''bott'' där varannan helg förut, även på mina lov osv! sjukt underbar stad, dom har verkligen allt där och lite till! gooosh, saknar :) Jag och theresa snackde om att vi skulle åka ditt någon gång, hoppas det blir av :)
rutschkana från lek&bus landet
en väldigt LITEN del av den GIGANSTISKT STORA ''klätterstälningen''
skäppgrejen från lek och buslandet
en liten del av g-vik
denna gata har man promenerat många gånger asså ;)
den här känner man också igen efter många promenader hemåt från stan
svampeen, en resturang/caffé i öebro som min kusin ägde förut, har man ätit på några gånger
stolteheten, örebro slott!
hittade inte de huset jag bodde i men här är ett hur som låg lite längre bort!
SHIT, örebro vad jag ssaknar :(

Kommentarer
Postat av: Nathalie ( Magnus tjej )

Åh Örebro stad ! Har bott där i 5år :D

2011-08-11 @ 14:28:17
Postat av: Jennifer

Hej emellie fint ställe men blir så sur jag vill ha en blogg men mamma låter mig inte starta en fören jag klarat vissa saker i skolan och om jag inte klarar dem så får jag inte en blogg fören jag fyllt 13

2011-08-11 @ 21:15:35
Postat av: Jennifer

Men hon låter mig inte starta en blogg endå.

2011-08-11 @ 21:17:19
Postat av: jennifer persson

emellie gissa hur länge jag sat uppe i den där ruchelkanan när jag var där ?

2012-06-13 @ 14:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0