tankarna...............

Det gjorde riktigt ont när du skrev sådär, du vet att jag gillar dig ju. Undrar om det var för att göra mig svartsjuk för jag har ju inte tagit reda på om du gillar mig tillbaka eller kanske du bara skrev då? Men du vet iallafall exakt vad jag känner och just nu bara väntar jag på just den dagen!
Snart får vi träffas, gud vad jag längtat efter att få höra det! Gud va jag längtat efter er! Jag ska ta lilla bebisen, snofsa henne i nacken och bara myssa med henne! Kommer bli så grym roligt att få träffa er! Och lilla pojken, oj va vi ska busa! Det här kommer att blir det bästa på väldigt länge :D
Min bästa vän. sitta uppe i göteborg.. Jag grät när du berätta vad somhänt, jag grät när du berättade att du skulle dra. Shit vad jag saknar dig och värre kommer det att bli! Vi har inte kännt varandra länge alls, men jag vet allt om dig och du vet allt om mig, det är helt sjukt hur mycket man kan älska en människa.. Men du betyder iallafall massor för mig och jag vill inte bara vara ifrån dig sådär, de kommer göra för ont! Amira, jag älskar dig !!
Sofijahs låtar är verkligen bra, dom får mig att tänka på så många minnen mellan mig och olika personer. Önska jag kunde skriva egna såna där bra depptexter :)
Även fast jag bråkar med min mamma och verkligen slänger mig på sängen och inte vill bo kvar med henne så känner jag efte allt ändå att jag skulle inte vilja byta ut min mamma mot nån annan mamma! Även om jag tkr hon är för sträng ibland, för gnällig och arg så älskar jag min mamma massor, ♥
Du och jag e rikitgt bra vänner men ibland vill jag bara klappa till dig! Du går mig verkligen på närverna ibland, kan inte fatta att vi egentligen ändå är vänner, men du vet o även jag evt att längst in i mitt hjärta , den platsen har du! jag älskar dig även fast du kan vara hur jävla irriterande och jobbig som helst, puss mitt hjärta!
Shit va trött jag är, palla vaa uppe.. sova borde jag göra för annars orkar jag inte imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0