svar på tal!


asså vet du vad
du måste lägga ner med idiotiska kommentarer på folks bloggar
sen måste du lägga ner med att använda utropstecken.
så kan du sluta dampa och leka fjortis samtidigt.
MVH Nicole.
SV: ''du måste lägga ner med idiotiska kommentarer på folks bloggar''
min fösta fråga till dig då är, vems blogg har jag kommenterat idiotiska kommentarer?
för om du tycker att tillexempel ''kunde inte vara bättre, sj?'' är en idiotisk kommentar vilket  var den senaste kommentaren jag la i någon blogg så måste de seriöst vara något allvarligt fel på dig? och grejen är att jag komenterar nästan aldrig någon blogg om dom inte skrivit om mig? men ungefär denna kommentar som du get mig, den var jävligt idiotiskt däremot! Och säg inte heller åt mig vad jag ska göra, det är min blogg och här skriver jag precis som jag vill, om jag vill använda utropstäcken, ja då gör jag det!
lillagumman, damp är inget liksom man gör? damp är som en sjuktdom/handikap, det är något man får och har då kanske hela livet eller något man föds med och jag har inte damp! fjortis? hahahah, kolla dom här klippen på youtube på alla fjortisar som skämer ut sig och gämför dom med mig, då har du ett klart svar på vad en fjortis är, och inte en sån som mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0