svar på tal:

anonym:
hahahahahaha! vem då?

för det första så skulle de vara mycket roligare om du ba kunde stå för vem du är, skriva ditt namn istället för att skriva anonym?
och för de andra så tänker jag tyvärr inte skriva ut vem de är. tycker inte man ska sitta och hänga ut personer med deras namn så väljer att inte berätta för risken finns att de blir mer problem då!


Gör inte så jätte mycket :) åkte hem från elin fick skit ont i huvudet!
sitter iallafall och dunkar lite labyrint och chattar med josef, rolig grabb de fan ;)
Vart iallafall skiiiiitglad idag när jag fick ett samtal av min käre storebror om att vi drar till grönan
på Lördag! Blir jag, två utav mina bröder (mattias och dennis) och även mattias dotter jennifer och mattias pappa (vi är bara halvsyskon) satt de blir fetanajs! Var där med dom förra året också. kommer bli bäst, lääängtar :)
just nu håller mammsi iallafall på med kladdkaka som jag ska smaska på ikväll, gott :) ska kolla nån blogg nu så skriver mer sen :)

Kommentarer
Postat av: jennifer

hej kul att åka till grönan på lördag och mm vad kladdkaka låter gott jag vill också ha en bitt jag älskar kladdkakka.

2011-08-22 @ 21:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0