regn, regn och reeegn...

Hej på er :)
kom in för typ en timme sen? Har haft sjukt kul!
Träffade först julia o vi drog till elin och vi drog ner till stan oså :)
på stan träffade vi issa och elin, men jag hann inte stanna för skulle med mamma och köpa skor, så då var de gjort (Y) Sen drog jag till elin thorsen o där var julia, sen kom elin johansson, issa o olsson så vi satt vid illian och snacka lite oså :) Sjukt kul va de :) Försten, vart AS GLAD idag, fick reda på att elinjohasson sökt in till illian och kommit in, hon va där idag så vi börjar i samma klass o allt! kommer bli så sjukt jävla azooooom :d
Behöver inte längre pirra inutimig och de e inte lika läsakigt nu när jag iallafall känner en, så de är bra :)
Just nu sitter jag iallafall o käkar mitt älskade godis och ska snart ladda över bilder till datorn så lägger ajg upp dagens outfit! Håll utkik :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0