om gårdagen!

heey :) Vakande rung halv tre,hur seg som helst! har bara legat i soffan och slappat, dsv kollat på livet enligt rosa ;)
tänkte berätta lite om igår?
började med att ag såklart gick upp, fixade mig osånt! Sen kom jennifer hit eftersom hon skulle låna min plattång och sen rung 3? kom mattias och lasse hit så åkte vi till donken här i enköping och köpte mat på drive in och sedan åt vi det medans vi åkte till stockholm. När vi kom t stockholm, dsv grönan gick vi in, köpte åkband och allt dedär :)
sedan körde vi ba gärnet! åkte massa massa och hade verkligen hur roligt som helst :)
vid elva när de stängde gick vi till bilen och åkte till ett mcdonalds i stockholm, hämtade mat på drive in, åt de och sedan körde vi hem! kom hem runt kvart över 12- halv 1? satt vid datorn en stund och sen runt halv tre?, då gick jag för att sova :) Var en helt underbar dag/kväll! så jäkla nice! måste veeeeerkligen göras om  ;D
lovade ju er även massa bilder, men vet ni? jag glömde helt och hållet bort de där? de ända jag fotade va när vi var inne i skrattkamaren, och dom bilderna kommer upp när jag orkar! men hade tur eftersom min bror (mattias) tog massa bilder, så väntar på att han ska lägga upp dom på fb så kan jag kopiera dom så får ni se lite iallafall :)
Neej, nu ska jag hämta mig något att äta! hare bra yaoou ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0