musik, choklad datan (Y)

Hej på er :)
sitter här framför datorn och lyssnar på en sjukt underbart bra låt, käkar choklad och snackar med min älskade storasyster julia, som jag var med tidigare idag! vi gjorde inte så mycket! vart ganska depp sådär mot slutet, julia mådde inte alls bra, tårar och mycket minnen kom även upp för mig! men julia.. du ska veta att jag alltid finns om du behöver snacka omdethär? vet perecis hur jobbigt de är och kommer aldrig svika dig hjärtat, älskar dig ♥
iallafall, har kollat några bloggar och ska fortsätta med resten så bloggar jag lite senare, och lägger upp någon bild(;

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag älskar dig..♥

2011-08-10 @ 00:34:59
URL: http://juullliiiaadencoola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0