mätt som satan :)

Har nyss ätit! Tog typ en timme innan dom kom med maten så mamma ringde och frågade om dom var på gång och vet ni vad dom sa? ''Vi har lagt in maten i ugnen så de ska hålla sig varmt, vi väntade lite för de regnade så mycket'' Liksom hur tänker man? Dom måste ju ändå sköta sitt jävla jobb även om jag tycker de verkar vara ett riktigt trist jobb ;) Menmen, nu har jag iallafall fått min mat och är mätt som jag vet inte vad :D
Snacka med natta på fb och om jag lyckas övertalla mamma till att ta piercing så ska hon och jag kanske göra de tillsammans när vi ses! Hon ska ta i sidan av överläppen (Y) Hoppas mamam går med på de ;)
Jaja, hursomhelst! vad ska man göra nudå? Funderar på att läga mig i ett bad men självklart ska min dumduma bror ta hela badrumet :( Jaja för göra de senare helt änkelt ? nu ska jag fortsätta chatta med natta och kolla amiras blogg :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej vad sne jag skulle bli på pizzerian :P

2011-08-31 @ 20:26:41
Postat av: Nathalie ( Magnus tjej )

2011-08-31 @ 20:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0