Lördag

Godmorgon sweethearts♥
Vaknade för nån timme sen? Har legat och dragit mig i soffan bara o kollat på en film med min bror :)
Ska inte hitta på något speciellt idag vad jag vet? Bara ta det lung o chilla galet liksom ;)
Blir typ en sån hår, ta-hand-om-mig-själv dag ;) Men man vet ju aldrig? kanske alltid kommer något emellan, vi får helt änckelt se vart denna lördag leder mig? :D Sitter och dunkar ken ring - kelian, sjukt fin låt om hans son, blir lite rörd fan (a)  Har iallafall sjukt ont i huvudet? vet inte varför.. Har det typ varje morgon när jag vaknar? Jaja, ska fixa lite här på datorn och fortsätta på julias header! Uppdaaterar mer senare ........
julia o jag när vi var små ;)

Kommentarer
Postat av: leek

Så jävla söööta <3

2011-08-06 @ 15:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0