leonie happy palmqvist!

Finns en blogg jag följer dagligen, http://happypalmqvist.blogg.se/
Vill börja med att säga att, JAG VET, jag har sagt något dumt om bruden, men ska jag va ärlig? jag ångrar mig, de var så jävla korkat av mig! MEN, blir så jäkla irriterad när jag ser alla elaka kommentarer hon får? Bara så litet som tex '' hahahah vill bara säga en sak så en kommentar att hon inte har tungpiercing....hur vet du asså känner henne asså folk har sätt den du vet hon baah min tunga är jätte svulen och skit fast den inte r asså ftett dum!!'' och liknande, ska hon behöva få så jävkla mycket kommentatarer om att hon ljuger så hon tillomed måste lägga upp en video där hennes kompis har filmat när hon är i studion och en kille kör igenom en nål i tungan på henne?! Seriöst,? och taskiga kommentarer om att hon redigerar henne rumpa?, så att den ska se större ut? orka hitta på sånt? jag menar, jag har sätt hennes bilder och även i verkligeheten? de betyderinte att de första jag gör är att kolla in hennes rumpa men liksom jag ser ju att hon ser likadan ut på bilder som i verkligheten?
och om jag får säga de själv tycker jag de är ganska tönigt av er att hitta på såna här saker? liksom ni är bara omogona och fördomsfulla människor som är avensjuka på henne för att hon lyckas här i livet, för att hon lyckas va en aning vackrare än vissa andra, för att hon lyckas få pojkvänner och för att hon lyckas ha många vänner osv!
Men bara för att ni inte lyckas med de så är de inte okej att hitta på lögner och tycka ner en annan person!
Men nu torr jag heller inte att hon tar åt sig så jävla mycket? Tror hon gör samma sak som jag, blir lite smått irriterad på såna sjukt barnsliga människor! Men ärligt, till alla er som värkar vara ''emot'' henne? jag menar, hälften av er känner ju inte ens henne? Man kan inte döma en människa genom en blogg?! Lär känna henne först och upptäck vem hon verkligen är och sen kan du döma henne efter de du tycker men absolt inte genom en blogg med lite text och bilder?!
jag tycker iallafall tjejn är grym! jävligt stark som kan ta emot så mycket elaka kommentarer och lögner! och sjukt fin är hon också :) (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0