Lasse Åberg

Godmorgon sweetiis :')
Vaknade runt HALV NIO? eller ja, vakna och vakna.. elin ringde och väkte mig, nödvändigt, NEJ?!
Gick iallafall upp, fixade frukost och kollade på lasse åberg, sällskapsredan, gammal favorit faktiskt ;)
HAr alla lasse åbergs filmerna så har börjat kolla på dom lite igen, dom är faktiskt bra :D
Ska träffa julia idag, får se vad vi hittar på? Ska försöka trösta henne lite, fortfarande ledsen
nämligen så att hennes kille gjorde slut igår efter 1 månad o 9 dagar så hon grät jätte mycket oså!
Men finns ju alltid för mitt lilla hjärta såklart :)  Ska iallafall snart börja fixa mig!
dsv, smörja in mig, platta håret, sminka mig och välja kläder! Ska troligtviss åka och köpa skor idag också!
kan behövas! Får se om jag gör de innan jag träffar julia eller med henne! inte roligt att åka själv ju :(
tänkte iallafall på såna här skor:

Kommentarer
Postat av: Julia

Men du & zahra, ni två är dem enda som vet allt om mig.. och jag har ingen hemlighet för dig <3

2011-08-10 @ 11:43:25
URL: http://juullliiiaadencoola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0