kebab :D

Nu har Jennifer åkt hem, hade ganska roligt faktiskt.. vi var ute och hitta på skoj och så satt vi även inne och snackade också. för er som undrar vem jennifer är så är de min älsta storebrors dotter, 11 årig liten sötnos yaoou ;)
iallafall.............  har precis beställt en kebabtallrik så sitter och väntar på den och lyssnar på musik såklart ;)
ikväll ska jag bara ha de allmänt chill, ska ha en så kallad ta-hand-om-mig-själv-kväll ;)
dsv. ta ett riktigt varmt och skönt bad, hårinpakning, raka benen, fixa till naglarna och lite sånt.
kan vara riktigt skönt de också, med lite sällskap i telefonen kanske? japp, äntligen har jag taknat på min mobil efter att inte ha kunnat ringa eller messa i 5 daagar, omg? haha jaja, :)
längtar stort tills i morgon kan jag säga, varför?! jo för då bär de ju av t grönan.. så jävla taggad!
kommer bli bäst ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0