jag och elin är coola

tjenare :) kom precis in till elin! vi var så jävla irriterade o är de nu med men fyfan va härligt de va! jag och elin gick ut och hoppade i ALLA vettenpölar! seriöst, vilken lycka! längtar så mycket  till den tiden man va liten! fan, då fanns inga problem heller (Y) menmen, iallafall så nu sitter vi vidf varsin dator, nördar som vi är ;)
ja juste, fick en kommentar från nathalie, att jag skulle lägga upp en bild på mitt röda hår. ska göra de imorgon för just nu är jag hos elin o har ingen internetsladd till min mobil o är helt ofixad nu så har ingen lust att ta kport från elins dator nu så jag lägger upp en bild i morgon istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0