jag är kär (a)

Heej på er :) kom in runt tio.. Har verkligen vart ute hela dagen och är helt slut i mina fötter :(
började som sagt med att någon liten söt groda väkte mig sjukt tidigt i morse? så gick upp fixade mig ochså, sen runt 12 så träffade jag leek och julia och vi träffade tony, trevligt :) Runt 5 kanske klockan va? cyklade jag julia o leek upp till bergvreten och träffade några kompisar och självklart fick vi punka på ena cykeln (vi hade bara två2) så gick hela jävla vägen från bergvretenskolan ända hem till mig och fyfan, de gör jag aldrig om, de känns verkligen efteråt kan jag lova! iallafall sen drog leek hem då var jag med julia.. vi satt och snacka och drack våra älskade energidrickor och nu sitter jag och äter min kärlek, shiit dumleklubbor! finns de någe godare? haha, aldrig!
Sutter just nu och snackar med Hampus och julia o dunkar musik, ganska chiilll :)
men aa, finns inget mer att skriva? snart kommer dagens outfit upp så håll utkick :D<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

lata eller?

2011-08-02 @ 20:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0