i väntan på min älskade kebab :)

Heey sweetis :) Kom hem för en liten stund sen! Var med Elin, Frida och Mathilda.
skolan idag rullade på som vanligt! Vart lite jobbigt en stund men har snackat med några satt, ja.. vill inte säga så mycket mer men, mina närmaste kanske har en anning ? Iallafall efter skolan drog jag ju som sagt och träffade Elin, Firda och Mathilda och vi gjorde inte mycket alls? cyklade runt. Drog till biblioteket och käkade kakor och drack vatten, haha liv? jadå ;) Just nu gör jag inte mycket alls! Chattar med någon dennis? och väntar även på min älskade kebab :) Mamma har ju somsagt gått och blivit sjuk så hon orkade inte laga mat idag, och inte jag heller för den delen så vart hemtmat idag då. gör inte mig så mycket satt... Jaja.. ska göra nått roligt nu, fast ja vet inte vad? haha men uppdaterar sen (Y)
mitt naturliga hår efter duschen,
känner att jag måste färga igen :o

Kommentarer
Postat av: Nathalie ( Magnus tjej )

Vad använder du för märke på hårfärgen ? Tänkte när den redan börjar försvinna :/ <3

2011-08-31 @ 18:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0