i väntan på jennifer, svar på tal!

tjenare :)
sitter och väntar på jennifer som kommer snart tror jag :)
har hunnit duscha och ska fixa till mitt hår och byta om! lyssnar lite på chris brown!
juste:D idag när jag gick hem från skolan träffade jag KASPER! shiit saknat den killen grymt mycket!
han har ju flyttat till uppsala oså, kul att se han faktiskt :D här kommer iallafall svar på tal!:
jennifer om -:
vad mennar du med de du skrev jag fattar inte???

sv; jo det jag menar är att vissa människor skrattar och säger taskiga saker åt andra människor som vågar sticka ut och vara lite annorlunda medans dom annorlunda skrattar åt dom personerna som är precis lika som alla andra, inte vågar sticka ut eller vara lite annorlunda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0