haha sjukt, blött som fan xd

hahaha, måste berätta en sjukt grej som jag o elin gjorde idag ;)
vi två var ju med julia o vi cyklade runt lite och sen drog vi t ena, haha och sen började de verkligen spöregna!
seröst, de ba öste ner! Då fick ajg och elin värsta jävla flippen, medans julia stog under ett fjutigt tak och kämpade för att inte bli blöt srang jag och elin runt i regnet som två jävla galningar, och ni kan ju gissa om vi vart lite blöta?! inte så lite heller för den delen! jävligt blött! och sen då började vi ju såklart frysa som galningar, jag menar vi var blöta över hela jävla kroppen ända in till underklädderna och sen skulle vi hem, dygnsura cyklades uppför hela bitten  när de blåse som bafan! och jag skojar inte, mina leder fryste! gick skit ont och gick inte att röra och vrida på ett lite tag! men tog av mig alla blöta kläder sen och tog en varm dusch! gissa skönt eller vad? men de va riktigt härligt faktiskt! på något sätt så glömmr man alla problem för en stund! de gör mig verkligen glad att hoppa runt i vattenpölar och springa i regnet, ni vet sådär som man gör när man va typ 5 år :) haha seriöst ni borde tästa.! så freakat, men roligt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0