fyfan :...

usch, precis när jag skulle träffa julia så började det oska o regna, vart ju jätte rädd :(
så väntar lite tills de lugnat sig så ska jag träffa julia! Och vi som tänkte träna ikväll? får se hur det blir :)
anyway, vart skit förbannad när janell frågade om jag hade kommenterat henne blogg om hennes mun o grejer? men de har jag inte, och då hade någon kommenterat med mitt namn! såå sjukt trött jag blir! Vafan? stå för det ni skriver istället för att någon annan ska få skiten för det? bara så jävla omoget! ni går runt och tror att ni är så mogna o så gör ni såhär! fattar inte vad ni ser det roliga? gaah, irriterad :S
IALLAFALL.. mamma är och handlar så när hon kommer hem ska hon börja med maten, bra de för är sjukt hungrig!
vill träffa älsk också! haha shit va ja tjatar, men aja..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0